Advent


Länge sen jag var här nu! Saker kommer emellan och inspiration finns inte alltid men nu är jag på gång och mycket har hänt sen sist. 

(null)
En weekend på Hotell Gästis i Varberg. Vi bodde på ett spännande hotell med mycket konst, böcker och andra spännande saker. Vi gjorde ett besök på julmarknaden på Tjolöholms slott.

(null)
Vi har också haft en weekend i Lund. Resan dit var snöig och halkig. 

(null)
Men vistelsen i Lund var grön och lite regnig. Gillar Torget och dess juliga utsmyckning.

(null)
Samma Torg by night.

(null)
Fuchsian blommade fortfarande så fint i Kulturen där vi besökte julmarknaden. 

(null)
Anna Bauers utställning av Hönsestrick stod på önskelistan när vi besökte Kulturen. Fanns många andra fina utställningar också. 

(null)
Ett garninköp blev det!

(null)
Den här weekenden har jag varit hos en väninna i Stockholm. Mycket julstämning i ett snöigt Stockholm. 

(null)
Torsdagskvällen var vi på GES på Cirkus. En härlig kväll med härlig musik och spelglädje. 

(null)
Julskyltning på NK.

(null)
På tåget stickade jag på min mjuka gosiga sjal. 

(null)
Kreatörerna har träffats igen och den här gången gjorde vi trådgömmor av glasburkar. 

(null)
På jobbet har vi haft After Work med kranstillverkning. 

Dags att förverkliga nya idéer till nästa gång vi ses!